Recensie
Vampisoul brengt deze maand twee releases uit het verre Uruguay: het elders besproken Sexteto Electronico Moderno en deze Maranata (een bijbels woord voor Onze Heer is gekomen). Sleutelfiguur van deze band is Roberto Giordano, die vanaf zijn zestiende jaar zichzelf gitaar leert spelen en later als bassist deel uitmaakt van Totem (ook door Vampisoul gereleased). Verder arrangeert hij de muziek voor vele Uruguayaanse orkesten en is ie een veelgevraagde studiomuzikant. Tegelijkertijd heeft ie zijn eigen bedrijfje in reclame-muziek en komt zo in aanraking met het fameuze label en studio Sondor uit Montevideo. Eind jaren zeventig krijgt deze studio een nieuwe multitrack recorder met 8 kanalen (genaamd Phase 8), en in 1978 besluit Giordano de eigenschappen van dit apparaat te etaleren in het Maranata project. Het album bevat 11 songs, waarvan slechts twee door Giordano zelf geschreven. Het overgrote deel zijn bewerkingen van toendertijd populaire hits en soundtracks zoals onder andere Henry Mancini
Tracks
Disc 1
1. Tema Sobre Campo
2. Le Lis
3. If You Leave Me Now
4. Primal Scream
5. Son For Father
6. Bahia
7. Eloysa
8. El Ladron
9. Angeles De Charlie
10. Carly Carola
11. Maranata