Klantenservice webwinkel
Heb je een vraag over een lopende bestelling?
Vermeld a.u.b. het 6-cijferige ordernummer en omschrijf de vraag zo kort en duidelijk mogelijk.
E-mail: webwinkel@platomania.nl
Bestellen
Op de site kun je een product selecteren door op ‘In winkelwagen’ te klikken. Wanneer je winkelwagentje compleet is, kun je de producten bestellen. Klik hiervoor rechtsboven op de winkelwagen.
Checkout
Hier kan je de inhoud van de winkelwagen controleren. Je kunt hier nog eventueel producten verwijderen of aantallen aanpassen. Hierna geef je aan of jouw bestelling afgeleverd moet worden op een adres, of dat je het zelf in een van onze winkels komt ophalen.
Voor 16:00 besteld morgen in huis
Let op: dit geldt alleen voor items die in voorraad zijn. Dit staat onder de winkelwagenbutton. We doen er alles aan om de order zo snel mogelijk te versturen. Bij andere items staat een verwachte levertijd vermeld.
Bestelling laten verzenden?
Reken af met de gewenste betaalmethode en plaats de bestelling. Direct na de aankoop volgt een bevestigingsmail. Na verzending volgt opnieuw een mail. Wordt de bestelling als pakket verstuurd dan ontvang je ook een track & trace link.
Gratis verzending
Het gratis laten versturen van een bestelling geldt voor alle orders vanaf 75 euro
Bestelling afhalen in de winkel?
Heb je een reservering gedaan in de winkel? Dan krijg je vanzelf een e-mail wanneer jouw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. Een reservering plaatsen is gratis en de betaling vind plaats in de winkel.
Online reserveren en afhalen in de winkel kan bij Concerto Amsterdam, Plato Groningen, Plato Zwolle, Plato Utrecht, Plato Leiden, Plato Deventer, Plato Apeldoorn / Mansion 24 en de Waterput in Bergen op Zoom
Bestelling annuleren
Wil je jouw bestelling annuleren? Stuur dan een e-mail met het bestelnummer naar webwinkel@platomania.nl. Heb je een bestelling in één van onze winkels gedaan? Mail dan direct naar de betreffende winkel.